25 Lucruri Despre Lacoste

Lacoste

Chiar daca nu detineti niciun articol Lacoste, exista o sansa foarte mare sa fi vazut celebrul crocodil verde care apare pe toate articolele lor.

Iata 25 de date rapide despre Lacoste pe care orice fan ar trebui sa le stie:

  1. Lacoste a fost fondata in Troyes, Franta, in 1933.
  2. Fondatorul a fost jucatorul de tenis René Lacoste, si omul de afaceri André Gillier.
  3. Numele complet al afacerii a fost La Chemise Lacoste, prescurtat ulterior in Lacoste.
  4. Unii oameni cred ca René Lacoste a primit porecla „crocodilul” din cauza perseverentei si determinarii sale pe terenul de tenis.
  5. Cu toate acestea, o alta anecdota istorica afirma ca a primit aceasta porecla dupa ce a facut un pariu. Acesta presupunea ca ar fi putut primi o valiza din piele de crocodil daca ar fi castigat un anumit meci de tenis impotriva americanilor.
  6. In 1929, inainte ca firma sa fie infiintata oficial, Lacoste a creat un tricou de tenis pentru uz personal. Acesta a inclus mai tarziu celebrul logo al crocodilului pentru care afacerea este recunoscuta in prezent.
  7. Pe langa tricouri polo, clientii de la Lacoste pot gasi parfumuri, pantofi, ochelari de soare si ceasuri inca de la inceputul anilor 2000.
  8. René Lacoste si altii au afirmat ca tricoul de tenis a fost primul articol de imbracaminte care a prezentat un logo pe exterior. Cu toate acestea, expertii in moda au precizat ca, cu opt ani mai devreme, clientii au vazut logo-ul Jantzen Girl pe costumele de baie.
  9. Odata ce marca a fost stabilita, nu se vindeau doar tricouri de tenis. Au fost introduse camasi de golf, camasi de navigatie si alte articole de imbracaminte sport casual.
  10. Tricourile au fost vandute initial intr-un catalog care a fost creat de cei doi fondatori.
  11. A fost nevoie de aproape 30 de ani pentru ca Lacoste sa fabrice camasi in alte culori decat albul. Pana in 1951, fanii marcii au inceput sa vada diferite culori ale aceleiasi camasi, si inca cu acelasi logo familiar al crocodilului.
  12. Culorile variate au fost aduse pentru a atrage o piata mai inalta a clasei superioare.
  13. In 1963, René Lacoste a pus afacerea in mainile fiului sau Bernard.
  14. In anii ’60, compania s-a consolidat sub conducerea lui Bernard Lacoste. Ei vindeau aproximativ 300.000 de articole pe an.
  15. Apogeul sau a fost in anii 1970, cand americanii cumparau tot mai multe articole Lacoste pentru sport si timp liber.
  16. Pana in 2005, produsele Lacoste erau cunoscute in 110 tari diferite din intreaga lume.
  17. La inceputul secolului XXI, a inceput o batalie juridica intre Lacoste si Crocodile Garments, o companie care avea un logo similar.
  18. Logo-ul Lacoste era un crocodil verde care era orientat spre dreapta, in timp ce logo-ul Crocodile Garments era de culoare mai maro si era orientat spre stanga. In cele din urma, Crocodile Garments si-a modificat usor logo-ul, astfel incat coada crocodilului sa fie indreptata mai mult in sus si sa aiba ochii mai mari.
  19. De-a lungul anilor, Lacoste a avut contracte cu mai multi jucatori de tenis de profil, ceea ce a reusit sa aduca mai multa recunoastere companiei. Printre fetele celebre se numara Andrew Roddick, Rich Gasquet si Stanislas Wawrinka.
  20. Bernard Lacoste a murit in 2006, lasand afacerea pe mana fratelui sau mai mic, Michael Lacoste.
  21. In 2007, odata cu noua sa conducere, a fost dezvoltat si site-ul Lacoste, ceea ce a insemnat ca mai multe persoane au putut avea acces la produse. Acestia nu mai trebuiau sa viziteze un magazin fizic pentru a-si procura camasile, parfumurile si incaltamintea preferate.
  22. Celebrul tricou polo Lacoste s-a strecurat incet-incet in imbracamintea de zi cu zi, iar in curand a fost vazut in videoclipuri muzicale si filme.
  23. Hayden Christensen, celebru pentru rolul lui Anakin Skywalker in filmele Star Wars, a devenit imaginea parfumului pentru barbati Challenge in 2009.
  24. Fundatia René Lacoste a fost creata pentru a ajuta copiii sa faca sport in timpul anilor de scoala.
  25. Novak Djokovic a fost cea mai recenta figura celebra care s-a alaturat campaniei publicitare Lacoste in 2017.

Add Comment