Warning: include_once(/home/resetany/topist.ro/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache-phase1.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/resetany/domains/topist.ro/public_html/wp-content/advanced-cache.php on line 22

Warning: include_once(): Failed opening '/home/resetany/topist.ro/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache-phase1.php' for inclusion (include_path='.:/opt/alt/php74/usr/share/pear') in /home/resetany/domains/topist.ro/public_html/wp-content/advanced-cache.php on line 22

Warning: include(/home/resetany/topist.ro/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache-base.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/resetany/domains/topist.ro/public_html/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache.php on line 115

Warning: include(): Failed opening '/home/resetany/topist.ro/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache-base.php' for inclusion (include_path='.:/opt/alt/php74/usr/share/pear') in /home/resetany/domains/topist.ro/public_html/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache.php on line 115

Warning: include_once(/home/resetany/topist.ro/wp-content/plugins/wp-super-cache/ossdl-cdn.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/resetany/domains/topist.ro/public_html/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache.php on line 152

Warning: include_once(): Failed opening '/home/resetany/topist.ro/wp-content/plugins/wp-super-cache/ossdl-cdn.php' for inclusion (include_path='.:/opt/alt/php74/usr/share/pear') in /home/resetany/domains/topist.ro/public_html/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache.php on line 152
Cele mai ciudate reclame care au asaltat micul ecran – Topist.ro

Cele mai ciudate reclame care au asaltat micul ecran

O reclama obisnuita dureaza aproximativ 30 de secunde. Asta inseamna ca aceste companii au prea putin timp la dispozitie ca sa-si vanda produsul catre telespectatori, ceea ce inseamna ca nu le ramane altceva de facut decat sa socheze audienta. Din pacate, aceste metode tind sa devina un fel de „fie ce-o fi”. Asta inseamna reclame cu copii, cu tente sexuale sau cu elemente socante.

Kinder Surprise

Aceasta reclama din anii ’80 a fost, initial, creata pentru a ajuta la vinderea acelor oua oribile din ciocolata care contineau inauntru o surpriza. Aceasta infatiseaza o imitatie de Humpty Dumpty de cosmar despre care compania Ferrero credea ca i-ar putea creste vanzarile. Directorul executiv de atunci al companiei, Michele Ferrero, nu si-a dat seama ca o crestere a vanzarilor nu era direct legata de traumatizarea emotionala a copiilor. Prin urmare, ouale Kinder Surprise au fost interzise in Statele Unite, in urma unor hotarari cu privire la produsele de cofetarie, iar amenda platita de firma a fost pe masura.

Telefoane 4U (pentru tine)

Indiferent daca va vine sau nu sa credeti, asta chiar este o reclama la telefoane. De fapt, face parte dintr-o serie de reclame din 2011 a vanzatorului de telefoane mobile din Marea Britanie, Phones 4u. Reclamele au fost concepute de catre Aidan McClure si Laurent Simon si relizate de Garth Jennings, prin intermediul companiei Hammer & Tongs, campania avand ca scop extinderea etapelor de varsta ale populatiei de la 18-24 la 18-34 de ani, generarea unor controverse care sa duca la o constientizare mai generala a companiei si cresterea potentialului de vanzari.

In apararea sa, compania a declarat ca reclama a avut rolul de a crea tensiune si nu sa sperie copiii care se uitau la ea.

Copilarie fragila

Organizatia finlandeza Lasinen Lapsuus (Copilarie fragila), care are rolul de a lupta impotriva abuzului de alcool la parinti, a denumit o serie de anunturi sociale „Monstrii”, in care parintii sunt vazuti ca niste monstri prin ochii copiilor lor, atunci cand consuma bauturi alcoolice.

Inainte ca reclama sa fie difuzata, compania a postat pe Facebook o solicitare adresata adultilor care au crescut in familii afectate de abuzul de substante de a-si impartasi povestile si parerile.

Daca ar fi sa citim cateva mesaje si sa ne uitam la „Monstrii”, ne-ar fi usor sa facem legatura intre descrierile realiste si cateva din creaturile alese pentru film.

Reclama la anvelope japoneze

Deja ne-am obisnuit cu totii cu avertismentele de pe micile ecrane cu privire la acceptul parintilor. Autoway Tires, un magazin de anvelope din Fukuoka, Japonia, iese in evidenta cu un avertisment de sanatate pe care scrie „Nu este bun pentru cei slabi de inima. Va rugam sa nu vizionati acest clip daca una din urmatoarele reguli vi se aplica: suferiti de orice fel de boala psihica sau fizica si s-ar putea sa aveti nevoie de doctor in mod regulat. Nu ne asumam responsabilitatea pentru nici o leziune, boala sau paguba care se vrea a fi cauzata de vizionarea acestui continut.”

In ciuda naturii destul de socante a acestei reclame, ea este totusi o avertizare cat se poate de concisa in ceea ce priveste pericolele condusului pe drumuri inghetate.

Debutul in televiziune din 1963 al lui Ronald McDonald

Punctul de plecare al lui Ronald McDonald poate fi urmarit pana departe in anii 1960, la cunoscutul om de radio Willard Scott, care i-a ametit simturile acestuia.

Willard era deja cunoscut ca un clovn versat, avand in vedere ca l-a jucat pe clovnul Bozo, la televiziunea WRC-TV din Washington, in perioada 1959-1962. Acesta chiar a afirmat candva ca este cel care a creat personajul lui Ronald McDonald intr-un rezumat din cartea sa, „Bucuria vietii”, in care afirma ca, in acele momente, Bozo era cel mai cunoscut spectacol difuzat pentru copii. Acesta putea fi considerat la fel de spectaculos ca si cainele Pluto sau elefantul Dumbo.

Add Comment